Elwidu

Elwidu

czwartek, 19 lutego 2015

Mój bałaganik

Chcę Wam coś dzisiaj pokazać. Przechodziłam wczoraj obok mojego "stolika działań twórczych" ;) i zobaczyłam taki widok:


Normalnie szczęka mi opadła - tyle robótek na raz... Po dokładnej analizie okazało się, że:
 Sprułam szaro-czarny melanż i zaczęłam robić sobie szal. Wydaje mi się, że jest za wąski, więc pewnie czeka go prucie. Robiony jest moim ulubionym wzorem, który zwykle mi gdzieś ginie i co jakiś czas szukam go. Żeby temu zapobiec na przyszłość - wklejam tutaj:
 Kreski pionowe to oczka prawe, kółeczka to narzuty, trójkąty - dwa oczka razem na prawo, a krzyżyki - oczka brzegowe. W rzędach parzystych wszystkie oczka przerabiamy na lewo.

Mały komin - też robiony moim ulubionym wzorem. Kolor w naturze jest bardziej różowy.

Początek Tosinego szalika - oczywiście robionego moim ulubionym wzorem.

Obrus z serii - trupy w szafie: tutaj pisałam o nim. Przybyła mu zewnętrzna obwódka i dalej działam...


Zestaw włóczek czekających na inspirację :)

Ww obrus, a to czarne to włóczka chyb szenilowa i szalik dla Tosi do czarnej czapki.

Fioletowy sweter, a raczej już tylko jeden przód, do sprucia.

 A tutaj ten sam stolik dziś rano - co się zmieniło? Tosi biały szalik został wczoraj wieczorem skończony - teraz zastanawiam się, czy zszyć jego końce, czy zostawić "rozcięty"... Drugi Tosi szalik, czarny, został spruty i zaczęty od nowa, zmieniłam też druty z nr 7 na nr 8 - mam już 40 cm.

Czy Wy też macie takie miejsca w domu, gdzie można znaleźć kłębowisko rzeczy, które "za chwileczkę" będą Wam potrzebne w procesie twórczym?

Pozdrawiam Was, trochę zagubiona w tym bałaganiku - Elwidu.

4 komentarze:

  1. Właśnie próbuję robić wzorek. Jest super! Jeszcze nie wiem do czego go wykorzystam. Dziękujemy za wspaniałą gościnę i miły czwartkowy wieczór :) Magda K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Magda! Miło Cię czytać!!! Świetny wzorek, prawda? Cieszę się, że Tobie też się podoba. Jak coś zrobisz, to proszę, pochwal się... Zapraszam częściej do nas :) coś porobimy...

      Usuń
  2. Wzorek super! Chcę zrobić córci dużą chustę i kombinuję jak go wykorzystać, kiedy dochodzą oczka. Czasu coraz mniej, bo wełenka w drodze. Elwira- schemat super. Nie odstrasza, tak jak gotowe schematy np. w gazetach. I wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też myślałam, żeby wykorzystać go na chustę i zastanawiałam się, jak dodawać oczka, jednak do żadnych konstruktywnych wniosków nie doszłam. Czekam na zdjęcie chusty... Pozdrawiam.

      Usuń